fredag 11 oktober 2019

EN STÄMPEL MED KATTER - TILL BÅDE JUL- OCH GRATTISKORT :).

Har ni kommit igång med julkorten ännu?
Jag har varit svårstartad i år men äntligen har jag kommit igång lite och har faktiskt lyckats göra några. Jag älskar när jag hittar flera sätt att använda mina stämplar på. Just nu blev jag lycklig över att kunna använda den här otroligt söta stämpeln (purrfect gift) från Aall & Create. När jag beställde stämpeln så hade jag bara födelsedagskort som tanke, men när jag nu satt och tittade på stämplarna och sökte inspiration till färgkombo så dök tanken upp på att göra ett julkort.



Själv tycker jag att den här stämpeln gör sig alldeles utmärkt som motiv på ett julkort så det kommer definitivt att bli fler. God jul-stansmallen kommer från Gummiapan

När jag nu ändå hade allt framme så var jag ju tvungen att göra ett födelsedagskort också. Samma design men olika färger och storlekar.



Trevlig pysselhelg!
Sofie 






2 kommentarer:

  1. ÅÅhh, så fint motiv, gjorde direkt en beställning, vad har du använt för papper,och vad målar du med?

    SvaraRadera