söndag 28 november 2021

JULKORT MED SNÖGUBBE FRÅN AALL & CREATE

 Här är ett relativt enkelt kort (clean and simple) med en tokrolig snögubbe från Janet Klein (AALL & Create). 



Jag blev tokkär i snögubben och ville låta honom vara i fokus med mycket vitt runt om. 
Jag har använt någon slags pärl-pasta för att få fram de där härliga stjärnorna. Pastan ser vit ut från början, men blir transparant när den har torkat. 


Jag har färglagt lite slarvigt med grå färg på snögubben och gett honom lite mark att stå på. Jag har använt clean color real brush-zig-penslar och en vattenpensel för att färglägga allt. 



Här ser du vilka produkter jag har använt från AALL & Create
Schablon 126 Lotza Starz
Merry Christmas-text från stämpelset 607 Holiday fox
Och snögubben från stämpelset 580 Let it snow
Noten i höger hörn kommer från stämpelset 530 Blackbird

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar