fredag 1 april 2022

NYTT OCH GAMMALT FRÅN AALL & CREATE I EN DISCBOUND JOURNAL!

 Hej pysslare!

Här kommer ett inlägg om min hemmagjorda "discbound journal" vilket innebär att man köper plannerdiscs från Sari och skapar ett eget album där sidorna kan sättas ihop och tas isär när man pysslar med dem. Superpraktiskt och roligt! Framsidan är en ca 20*20cm panel med lager av heatembossing där jag använde tre äldre stämpeset från Aall & Create. Jag stämplade i Versafine Onyx Black ink och embossade med ett klart embossingpulver. Den är sedan sprayad med en kombination av Distress Oxide Sprays och Distress Spray Stain.


För att mina stämplade bilder inte ska flyta omkring använde jag en supersnygg washi från Aall & Create för dem att stå på.

Jag stämplade, färglade och klippte ut måånga bokhögar, skrivmaskinen och den läsande flickan. Allt är färglagt med Distress Oxide stämpeldynor och en del är limmade platt medan vissa är fastsatta med 3D foamtape för maximalt djup i scenen.


Hoppas att ni blir sugna på att göra ett liknande album!
Produkter:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar