söndag 18 september 2022

HALLOWEEN KORT MED TIM HOLTZ STANSMALLAR, STÄMPLAR OCH EMBOSSINGFOLDER!

 Hej!

I veckan har jag skapat ett halloweenkort med en utdragbar etikett (tag), den härliga snögloben från Tim Hotz /Sizzix och Tim Holtz nyaste halloweenstämplar! Jag ÄLSKAR fågelskrämman och månen! Som bakgrund ser ni en embossingfolder (Lumber) från Tim Holtz och Sizzix. Jag firar egentligen inte halloween, mer än för barnen (okej, kanske liite för min egen skull också), men halloweenpyssel är på en nära andraplats efter julpyssel. Alla produkter kommer från webshopen och det finns så mycket att välja bland! Vill du inte pyssla med temat halloween finns det massor med höstpyssel. (Stansmallen, med snögloben, är dessutom på rea just nu.) Vill du veta hur jag skapade kortet finns en steg-för-steg beskrivning på min Youtube kanal!




Jag använde:
The Scarecrow från Tim Holtz
Snowglobe 2 die set från Tim Holtz och Sizzix
Embossingfolder "Lumber" från Tim Holtz och Sizzix
Hallowen Cutouts (stämplar) från Tim Holtz
Tags Collection die set från Tim Holtz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar