onsdag 25 maj 2022

POP-UP KORT - KAREN BURNISTON


Hej!

Idag har jag gjort två pop-up kort med stansmallar från Karen Burniston. Mitt första kort gjorde jag med heart collage pop-up och till det andra använde jag även butterfly collage add-ons. Båda korten är 10x20 cm och har samma design.

Jag tokgillar att det är så enkelt att snabbt göra interaktiva kort som jag är säker på att mottagarna kommer att bli imponerande av. Mitt första kort tänkte jag skulle passa till ett sommarbröllop. 

Texten är utstansad med gummiapans alfabet, San Fransisco. Det här alfabetet har snabbt blivit ett av mina favoritalfabeten och bokstäverna är så där perfekta i storlek, ca 3 cm höga.

Så läckert med alla hjärtan som poppar upp och bara en liten enkel oval att skriva ett kort meddelande i.

Mitt andra kort blev ett födelsedagskort till min svärmor som gillar fjärilar.



Jag har sagt det förut men säger det igen, jag är ingen filmare så håll tillgodo med min väldigt enkla film på ett av korten.


Kram Sofie

VARUFÖRTECKNING:

Stansmallar: Heart collage pop-up från Karen Burniston
Stansmallar: Butterfly collage add-ons från Karen Burniston
Stansmallar: San Fransisco från Gummiapan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar