måndag 20 mars 2023

PÅSK ELLER VÅRFIRANDE MED CARABELLE STUDIO!

Hej och välkomna till några mixed media sidor i vårens tecken!

 Denna gång har jag jobbat i min 6" by 6" Dina Wakley craft journal och släppt lös min vårlängtan genom underbara stämplar, och stencil, från Carabelle Studio

Det finns så många härligt knasiga och vackra stämplar/stenciler, från Carabelle Studio, i webshopen och är väl värt ett enkom besök om du frågar mig ;)

Som vanligt hittar du en steg-för-steg-video på min youtubekanal via länken nedan.

Välkomna!


 

Jag använde:

Fantasy Bugs - stämplar från Carabelle Studio

Kookie Cats - stämplar från Carabelle Studio

Crazy Bunnies - stämplar från Carabelle Studio

Home Sweet Home - stämplar från Carabelle Studio

Funky Ducks - stämplar från Carabelle Studio

TrameTissues et Chiffres - stencil från Carabelle Studio

Distress Inks

Distress Paint, Speckled Eggs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar