söndag 14 maj 2023

SOMMARKRAMAR - AALL & CREATE

 Hej!

Idag har jag gjort hela tre kort med samma design och stämplar från  AALL & CREATE. Jag har använt stämpel seten Sweden och Finland.



Stämpeln Sweden valde jag att färglägga så som sverigedräkten ser ut.



Som brosch har jag använt en glittrig rhinestone.




Blommorna kommer från setet Finland




Till mitt andra kort valde jag att färglägga tjejen från Finland men med Rättviksdräkt och då var jag ju bara tvungen att stämpla och färglägga dalahästarna.




Alla tjejer sitter på distanskuddar.




Till mitt sista kort valde jag den finska tjejen igen men den här gången fick hon en Delsbodräkt.




Jag har klippt ut tjejerna med min absoluta favoritsax från Nellie snellen, den är underbart liten och vass och perfekt när man vill kunna klippa små detaljer.

Alla korten är 12x17 cm och bokstavsstansmallarna kommer från Gummiapan och heter Miami

Det finns även ett set med stämplar som heter Norway och mitt nästa projekt ska bli att färglägga henne i en Gotlandsdräkt.

Kram Sofie

VARUFÖRTECKNING:

Stämplar: Sweden från AALL & CREATE

Stämplar: Finland från AALL & CREATE

Stansmallar: Miami från Gummiapan

Glitter: diamond stickles från Ranger

Sax: Pink 3-d scissors från Nellie snellen

Distanskuddar från JeJe produkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar