torsdag 25 maj 2023

SPRAKANDE BLOMMOR MED TIM HOLTZ & SIZZIX!

 Hej alla kreativa!

Denna gång bjuder jag på ett artjournal-uppslag fyllt med blommor och färg! Till detta har jag använt ett stort antal stansmallar och embossingfoldrar från Tim Holtz och Sizzix. Det finns så många former och texturer att välja bland och jag vågar mig på att skriva att jag tror att det finns något för alla smaker i webshopen.

Alla diecuts är färglagda "wet-on-wet" med Distress Inks och Distress Mica Stains. Bakgrunden är skapad med Distress Oxide Sprays och Distress Spray Stain. Korgen med blommor har jag ritat upp själv, och klippt ut, ur Tim Holtz Sparkle Classic Kraft Paper Pad. Jag använde Distress Sanding Disks, och Distress Inks, för att ge den ett nött utseende.

Alla produkter jag använt finns i listan, under bilderna, med länkar till webshopen.

Önskas en mer utförlig förklaring, än bara bilder, är ni varmt välkomna till min Youtube-kanal, här.







Jag använde:

- Brushstroke Flowers 3 Die set

- Brushstroke Butterflies Die set

- Cafe Colorize Coffee Die set

- Alphanumeric Shadow Upper Die set

- Alphanumeric Tiny Type Die set

- Dylusions Big Art Journal

- Distress Inks

- Distress Mica Spray Stain

- Distress Spray Stain

- Distress Oxide Sprays

- Distress Sanding Disks

- Sparkle Classic Kraft Paper Pad

- Intertwined 3D Embossing Folder

- Lumber Embossing Folder








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar