lördag 29 juni 2024

LIFE IS SHORT-TAVLA FÖR AALL & CREATE

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen. Den här gången startar jag min "resa" genom att göra en tavla med stansmallar, stämplar, mönsterpapper, washitejp och citat från AALL & Create.
Jag länkar till varorna hos både AALL & Create och min webbshop, Sari's stamping studio. 


Jag började med att stansa ut vimpelformarna ur svart och mönstrat papper. Stansmallarna finns i kitet #44 Regency bunting#44 Regency bunting. Länk till varan i min webbshop.

Det finns flera set med mönsterpapper hos AALL & Create. Detta kan vara ett käckt alternativ för den som är lite osäker på hur man kan skapa sina egna mönsterpapper. Det här papperet är taget ur kitet som kallas för #2 Sunrise, sunset

Den söta tjejen med flera rosetter finns i stämpelset #1164 Sparkle. Du hittar den här här i min webbshop. 

Jag har färglagt tjejen med akvarellpennor från Zig, Clean color real brush

(länk till webbshopen)

Jag nitade även fast lite tunn silvertråd. 


Jag monterade allt på 3D-kuddar och duttade på lite extra klister med Glossy Accentslim från Ranger ink. Här hittar du en massa limprodukter i webbshopen. 

Jag limmade fast en bit vit, bredspårig wellpapp, på lite styvare kartong, för att det skulle bli stadigare. 

Jag stansade även ut några siffror ur svart mossgummi från stansmallssetet #40 Symbol Tally 


Citatet "Life is short. Smile while you have teeth." finns i förpackningen som kallas #50 Hilarious headlines



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar