tisdag 25 februari 2020

FOXY LOVE STÄMPLAR FRÅN AALL & CREATE

Jag blev tokkär när jag fick syn på stämpelset med rävarna från AALL & Create (#288 foxy friends). Du ser en bild på stämpelsetet längst ned i inlägget.
Jag har gjort ett enkelt kort med trädet, gräset och räven samt en av texterna från setet. 



Jag har testkört akvarellpennorna från Zig - som heter Clean Color Real Brush set (med 48 pennor). Snittpriset ligger på ca 44 kr/st. De är lätta att färglägga med och de har mycket pigment :). 



Jag tycker om att blinga till saker med enkla medel, så här har jag strukit på lite Diamond Stickles (glitterlim).


Jag har också ritat några oregelbundna linjer med en svart penna med tunn spets. Det finns ett käckt set med pennor från Staedtler i butiken. Fineliner assortment.


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar