onsdag 5 februari 2020

OH BOY-KORT MED STÄMPLAR FRÅN AALL & CREATE

Här är ett färgglatt kort med nya stämplar från Aall & Create (de släpptes i början av februari 2020).



Jag började med att göra en slarvig bakgrund med akrylfärger på en geléplatta. Därefter stämplade jag med bakgrundsstämpeln i en lila nyans från Versafine Clair. Stämpeln heter #292 Script.
Därefter jobbade jag in lite orange nyans genom en schablon (#6).

Den söta pojken (Ohboy #316) är färglagd med Zig clean color real brush-penslar - som har mycket pigment i sig. Jag hade inte färglagt med dem tidigare, men det var lätt som en plätt, med riktiga penselspröt :). Spetsen är spetsig, så det är lätt att komma åt små ytor. 


Jag hittade texten i ett annat stämpelset med en annan pojke (All good things #296) :)... All good things are wild and free.

Stämpelseten är små och käcka, med mycket innehåll :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar