söndag 30 maj 2021

HANDGJORT KORT MED SKÅLTEMA FRÅN PICKET FENCE STUDIOS

 Hej!

Det känns som att det är en hel evighet sedan jag kom med ett inlägg här. Solen skiner och det känns som att det är sommar ute, underbart! Och vet ni vad som jag tycker mer är underbart? Jo att Sari äntligen har kommit in i det  nya huset och att butiken får en egen del av det. Tyvärr bor jag alldeles för långt bort för att åka dit och skåla, men vad gör väl det när man kan skåla i pappersform. Skål Sari och lycka till med butiken och det nya huset!


Jag har använt motivstämpeln från setet Job well done från Picket fence studios.


Kortet är i min favoritstorlek 20x20 cm och jag valde att hålla det enkelt. Den vita ramen ligger ovanpå motivet och är fäst med 3-d kuddar.


Stansade ut fyra skål från Gummiapan som jag limmade på varandra för att få till lite tjocklek på texten så att den poppade lite mer och stod ut från ramen.



VARUFÖRTECKNING:
Stansmall: Skål från Gummiapan
Kortbaser: Cards and envelopes från Craft UK unlimited

Kram Sofie





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar