söndag 24 september 2023

PUMPOR - STUDIO LIGHT

 Hej!

Jag gör inte så många Halloweenkort men vem kan motstå pumpor såhär på hösten? Inte jag! Så idag visar jag två lika kort i olika färg med en alldeles underbar pumpa från Studio light. Pumpan finns i setet Autumn blossoms.



Jag började med att stämpla pumpan på smooth white akvarellpapper från Florence/Vaessen med en svart onyx black versafine dyna som är vattenfast.



Anledningen att jag valde en vattenfast dyna idag är att jag ville använda mina Zig real color brush pennor.



Här håller jag på med min första pumpa.



Första kortet blev ett med texten kram som är en stansmall från Crealies och som finns på rea nu. Även bakgrunden är stansmallar från Crealies och de heter rectangles with rough edges.



Mitt andra kort blev ett rosa grattiskort i samma design och grattis kommer även här från Crealies.



Kram Sofie


VARUFÖRTECKNING:

Stämplar: Autumn blossoms från Studio light

Akvarellpapper: smooth white akvarellpapper från Florence/Vaessen

Stämpeldyna: onyx black pigment ink från Versafine

Pennor: Real color brush från Zig

Stansmall: Kram från Crealies

Stansmall: Grattis från Crealies

Stansmall Rectangles with rough edges från Crealies


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar