lördag 1 juli 2023

FÖDELSEDAGSKORT - GUMMIAPAN

Hej!

Hoppas att ni alla har en riktigt bra sommar och njuter av värmen och solen.

Idag visar jag ett födelsedagskort som jag gjorde för ett tag sedan till en av mina bästa vänner. 



Istället för att stämpla ett motiv skrev jag ut ett foto av henne från förra årets födelsedag. Inspiration till kortet har jag hittat på Instagram och en tjej som heter ose_may.

Stämplade upp ett gäng olika texter från Gummiapan och stansade även ut ett drinkglas, några jordgubbar samt en fjäril. 




Gummiapan har ju hur många texter som helt att välja bland och jag gillar verkligen att de säljs en och en så att man kan välja de texter som man gillar och kommer att använda. Att det sedan finns så många stämplar med svensk text gör ju inte saken sämre heller. 




Kram Sofie


Varuförteckning:
Stämpel: Kram från Gummiapan
Stämpel: Skrattrynkor går inte att köpa från Gummiapan
Stämpel: Vänner som du växer inte på träd från Gummiapan
Stämpel:  Åldern är bara en siffra från Gummiapan
Stansmall: Drinkset med jordgubbe från Gummiapan
Stansmall: Litet fjärilsset från Gummiapan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar