lördag 17 augusti 2024

ETT RUNT KORT MED LUFTBALLONGER FRÅN AALL & CREATE

Jag tycker om runda kort och den här gången ville jag ta fasta på luftballongens runda form genom att göra ett runt kort. Produkterna kommer från AALL & Create och du hittar dem i webbshopen. 


Jag stämplade  luftballonger och moln på ett akvarellpapper. Jag använde mig av stämplarna från stämpelset #1187 Looney Ballooney



Jag färglade med akvarellpennor från Zig. 
Sedan stansade jag ut former med stansmallarna från stansmallsset #40 Symbol tally. Det finns även fina sifferstansmallar i detta set. 



Jag hittade ett citat om att inte ge upp sina drömmar i en förpackning med engelska, snorkiga, uttryck. Jag klippte bort den del som inte passade på det här kortet och limmade fast det med dubbelhäftande kudde. Don't give up on your dreams... och fler roliga uttryck finns i förpackning nummer #50 Hilarious headlines



Jag har dekorerat vissa delar av kortet med Stickles glitterlim



Jag gillar verkligen stansmallarna från AALL & Create. De är annorlunda och intresseväckande. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar