lördag 31 augusti 2024

KORT MED ÖGON, ÖGON, ÖGON... FRÅN AALL & CREATE

När jag förstod hur bra tillbehöret till stämplingsverktyget (stamp & spin tool) från Sizzix var på att t ex göra cirkelformade motiv, kunde jag inte motstå att prova på det hela med ögastämpeln från AALL & Create



Jag stämplade med stämpeldynor från Versafine Clair. De är perfekta för solida motiv och de ger alltid ett bra avtryck. Och om jag skulle ha missat att färga i någon del, kunde jag med lätthet ha färgat in motivet igen och tryckt av det mot papperet, i o m att stämpeln sitter kvar på samma ställe i stämplingsverktyget. 
Jag har använt mig av stämpeln #1153 1st sight från Autour de Mwa AALL & Create. 




Så här ser tillbehöret ut för cirkel- och mönsterstämpling ut. Det är en separat produkt från Sizzix. Den känns stadig och välgjord. 



Jag fortsatte sedan att stämpla med en textstämpel mellan ögonen. Det räcker att placera den en gång på papperet och sedan plocka upp det med stämpelplattan. Därefter får man vrida det ett eller två hack, för att se till att det hamnar rätt. Jag valde ordet Creative från stämpelsetet med de stiliga herrarna :). 



Stämpelsetet heter #463 The gentlemen och det är Janet Klein som har designat åt AALL & Create. 


Jag hittade ett käckt uttryck som med syn att göra i förpackning #48 Amusing Cuts av Autour de Mwa AALL & Create. I'm on a seafood diet. I see food and I eat it







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar