fredag 29 januari 2021

ANSIKTEN MED PAPER ROSE STUDIO

 Hej!

Känns som att det var en evighet sedan jag visade något här men nu äntligen har jag något att visa. Ni har väl inte missat dessa helt underbara stansmallar från paper rose studios. Jag har använt mig av tre olika set, Veronica girl, Isabella girl och Olivia girl.


Det här är Veronica och hon är min absoluta favorit, visst är hon cool!


Det här är Isabella.



Här kommer Olivia, spana in hennes glasögon...


Det här är en ny vikning på kort för mig och den finns att se här på Youtube. Det heter Gorgeous Flip Flap/shutter style card.


Kortet blir 3 dimensionellt och du får totalt sex paneler att dekorera. Jag har valt att använda de andra sidorna till att skriva på.


Grattis och hurra stansmallarna kommer från gummiapan och siffrorna från Crealies.

Hoppas att du gillade det här kortet och testa gärna att göra det, det är en så kul vikning.

Kram Sofie

VARUFÖRTECKNING
Stansmallar Veronica girl die set  från Paper rose studios
Stansmallar Isabella girl die set  från Paper rose studios
Stansmallar Olivia girl die set från Paper rose studios
Stansmall grattis från Gummiapan
Stansmall Hurra från Gummiapan
Stansmallar Numbers and shadows die set från Crealies

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar