måndag 15 februari 2021

GOATALLY GORGEOUS - PINK INK DESIGN

Hej!

Idag bloggar jag ett kort som jag hoppas har kommit fram till mottagaren. Mottagaren är i det här fallet min älskade lilla kusin Annie. 


Annie har haft en get så när jag fick hem den här stämpeln visste jag direkt vad jag ville göra med den. Fjärilarna kommer från samma stämpelset och setet heter Goatally gorgeous och kommer från ett av mina favoritmärken, Pink ink design. Jag fullkomligt älskar att deras stämplar är så stora och att de har så många underbara motiv. Kortet är 20x20 cm som är mitt favorit format. I shopen finns det färdiga kortbaser med kuvert.


Motivet är stämplat med en brun vattenlöslig dyna, distress ink vintage photo. Färglagt med copics. Den vita pennan som jag gillar bäst är White signo uni-ball, har aldrig haft problem med att den är torr i spetsen eller krånglat på något annat vis som typ alla mina tidigare vita pennor har gjort.

Fjärilarna klippte jag ut för hand och fäste den främre med 3d-kuddar. 

Hoppas att du fick lite inspiration, kram Sofie

VARUFÖRTECKNING

stämplar: Goatally gorgeous, Pink ink designs

stämpeldyna: vintage photo, distress ink

penna: White signo uni-ball

kortbas: 20x20 cards and envelopes, craft uk-unlimited

3d-kuddar: 3d foam rectangles and squares, Jeje

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar