söndag 28 februari 2021

HANDGJORT KORT MED SKVALLER-TEMA FRÅN WHIMSY STAMPS

 Hej!

Ni har väl inte missat dessa stämplar från Whimsy stamps? Setet heter Gossip Girls och även om jag inte har använt någon text på mitt första kort så älskar jag texterna som finns med i setet.




Valde att hålla det här kortet enkelt utan dekorationer men kom på att tjejerna passar perfekt i Nellie Snellens slimline squares stansmallar.


Tjejerna är färglagda med copics.


För att hålla ihop kortet valde jag att hålla mig till samma färger på alla tre tjejer även om de fick olika hårfärger.


Setet innehåller fyra tjejer men det var helt och hållet slumpen som gjorde vilka jag kom att använda idag.


Det syns inte så tydligt på bilderna men den vita ramen är fäst med 3-d kuddar.


Här kommer ett litet bonuskort, kunde inte låta bli... Alltså de här texterna, jag är så kär i dem! Det här kortet är litet för att vara jag, det är 13,5 x 9,5 cm. Läpparna fick ett tjockt lager glossy accents så de riktigt blänker och skiner. Dekorerade även med lite paljetter och avslutade med att lägga till en matta med glitterpapper. Det här kortet riktigt bälnker och skimmrar, hoppas mottagaren gillar det lika mycket som jag!

Kram Sofie

VARUFÖRTECKNING:
stämplar: Gossip girls från Whimsy stamps
stansmallar: Slimline squares från Nellie snellen
glossy accents: Glossy accents från Ranger
glitterpapper: Glitter metallics från dcwv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar