söndag 18 april 2021

SLIMLINEKORT MED SÖT ELLIE-ELEFANT FRÅN WHIMSY STAMPS

 Hej!

Idag har vädret varit underbart här hos mig och det är svårt att hålla sig inomhus och pyssla men vet ni vad, det går alldeles utmärkt att ta med sig pysslet ut. Oftast är det något uppstämplat motiv och några pennor som får följa med. 

Dagens kort är ett sånt där underbart gulligt kort med elefanten Ellie från Whimsy stamps. Har flera stämplar med henne men det som är speciellt med den här är att det är fyra motiv i en. Den här stämpeln heter Ellie summer squares. Tyvärr fick bara tre plats på mitt kort men alla fyra är lika underbara. Den som saknas visar baken.


Stansade ut mina paneler med en slimline stansmall från Nelli Snellen, den är tyvärr slut i shopen men CreaLies har en liknande som jag länkar till.


Håll med om att hon är helt bedårande!


Jag har klippt ut fyrkanterna för hand och fäst dem med 3-d kuddar.


Det kommer definitivt att bli fler stämplar med Ellie hemma hos mig. Känner på mig att det här kommer att bli en av sommarens absoluta favoritstämpel i kategorin urgulliga stämplar.


Motiven är färglagda med alkoholbaserade pennor.

Kram Sofie

VARUFÖRTECKNING:

Stämpel: Ellie summer squares från Whimsy stamps
Stansmallar: Rectangle slimline D stitch die set från CreaLies

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar