tisdag 27 juli 2021

SLIMLINEKORT MED GRILLTEMA FRÅN CRAFT EMOTIONS

 Hej!

Idag börjar min semester och är det något som jag gillar så är det att grilla hamburgare. Skulle lätt kunna leva på det sju dagar i veckan. Av den anledningen så kunde jag ju inte motstå det här fantastiska stämpelsetet från Craft Emotions som heter Barbeque grill party clear stamp.


Kortet är 21x10 cm och stansmallarna som jag använt kommer från CreaLies och kommer från deras set Rectangle slimline D. Jag gillar att CreaLies har så många olika set med bas slimline stansmallar och att de är otroligt prisvärda. Kolla i shopen så hittar du alla dina favoriter. Grattis stansmallen kommer från Gummiapan och har hängt med ett tag men om du kollar i shopen så har de kommit flera nya i förra veckan som är så användbara.


Visst blir man sugen och hungrig på en burgare nu! Motiven är färglagda med alkoholbaserade pennor, copics. Burger lover skylten är fäst med 3-d kuddar.


Grillen var den som jag tyckte var knepigast att färglägga så jag tittade helt enkelt på förpackningen och följde deras exempel. Höll på att glömma glöden men kom på det precis innan kortet blev klart och det gjorde en stor skillnad för helheten.

Hoppas att alla har en skön sommar och många trevliga grillstunder mellan pysslandet!
Kram Sofie

VARUFÖRTECKNIG:

Stämplar: Barbecue grill party clear stamp set från Craft Emotions
Stansmallar: Rectangle slimline D stitch die set från CreaLies
Stansmallar: Gummiapan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar