söndag 18 september 2022

EN KONSTJOURNALSIDA ELLER NIO THRINCHIES MED AALL & CREATE!

 Hej!

I höst har Aall & Create kört en utmaning där man skapar "Thrinchies". Om du inte hört om thrinchies är du i gott sällskap (jag hade inte heller hört om thrinchies innan utmaningen). Thrinchies är en förkortning av "three by three inchies" vilket innebär att man skapar ett kort som är ca 7.6 cm *7,6cm. Jag gillar att skapa stort så det var verkligen en utmaning för mig. Kanske var det därför jag valde att skapa en, stor, sida som kan tas isär till nio thrinchies. Aall & Create har massor med nya produkter och känner du inspirationen komma kan jag, varmt, rekomendera en titt i webshoppen. Aall & Create har verkligen något för alla!

Vill du kika på hur jag skapade detta projekt är du varmt välkommen till min Youtube kanal!




Jag använde:
Up Up & Away #467 av Tracy Evans
Glide #734 av Tracy Evans
Thinking Of You #715 av Tracy Evans
Garden Mash Up #663 av Tracy Evans



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar