söndag 18 september 2022

KNASIGA FÅGLAR MED ART BY MARLENE!

Hej alla pysslare!

Hoppas ni haft en härlig sommar och är peppade på lite höstpyssel. Hösten är en fantastisk tid att skapa både för att man är mer inomhus men också för att det kommer mycket nya produkter inför storhelgerna! Nedan hittar ni mitt sista sommarinlägg med knasiga fåglar från Art By Marlene i min stora Art By Marlene konstjournal! Den är underbar och rekommenderas varmt tillsammans med hennes senaste kollektion "Back to nature" med fågar och blommor! Dessutom kommer det en ny kollektion, från Art By Marlene, mycket snart! Önskas en steg-för-steg beskrivning av min konstjournalsida är ni varmt välkomna till min Youtube kanal.




Jag använde:
Quote sticker book 5.0 - Art By Marlene
Star off the moment (Stämplar) - Art By Marlene
Little jar (stämplar) - Art by Marlene
A windy day (stämplar) - Art By Marlene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar