lördag 19 augusti 2023

ATC - STUDIO LIGHT

 Hej!

Kunde ju inte motstå de nya stansarna från Studio light, ATC artist trading cards stamp and cutting die.



Gillar skarpt att man kan göra en ficka åt själva ATC kortet. Nu gör jag inte ATC kort så ofta då det är en stor utmaning för mig att skapa i ett litet format men jag tycker att det är riktigt kul, speciellt när man är på träffar och kan byta kort med andra.




Jag började med att stämpla och färglägga näckrosorna med stämplar från setet The riverbank från Craft consortium. Alla delar till kortet gick så snabbt och smidigt att stansa ut och jag stämplade och stansade även ut en baksida .






Till min ficka valde jag att maska ihop en av grodorna med ett näckrosblad. Jag klippte ut dem och la på ett lager glossy accents från Ranger på grodan. Kram stansmallen  kommer från Crealies. Och självklart behövdes det även lite glitter så drog längs kanten med stickles från Ranger i färgen crystal.



Kram Sofie


VARUFÖRTECKNING:

Stansmallar: ATC artist trading cards stamp and cutting die från Studio Light

Stansmallar: Kram från Crealies

Stämplar: The riverbank från Craft consortium

Lim: glossy accents från Ranger

Glitter: Stickles från Ranger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar