måndag 2 september 2024

JULTOMTE - AALL &CREATE

 

Hej!

Idag visar jag ett julkort med den fantastiska jultomten , Sack of joy från AALL & create.



Så kul att färglägga med alla små detaljer.




Idag valde jag att färglägga med mina copics och efter att ha färglagt armen kom jag på att jag har ju maskeringsvätska, masking fluid från Tonic studios


'

Jag hade kunnat vara ännu mer noggrann när jag duttade på maskeringsvätskan men vet att det inte kommer att bli ett problem när jag fortsätter att färglägga. Hade jag däremot velat lämna det vitt hade jag varit noggrannare.




Medans maskeringsvärskan torkar färglägger jag andra områden på mitt motiv.




När maskeringsvätskan torkat spar jag så mycket tid då jag kan färglägga rakt över och inte måla försiktigt runt alla kanter. När det är klart är det bara att gnugga bort maskeringen med ett finger.




Stansade ut tomten med papyrus essence från AALL & create som jag känner på mig att jag kommer att ha som favoritstansmall för en lång tid framöver. Dessutom kommer den med så snygga fjärilar också.




Det blev ett 20x20 kort idag och jag bara älskar den här storleken på kort. I butiken finns det färdiga 8x8 kortbaser med matchande kuvert till från Craft UK unlimited. Bakgrundspapprena finns i blocket a christmas story från Studio Light.

Kram Sofie

VARUFÖRTECKNING:

Stämpel: Sack of joy från AALL & create
Maskering: masking fluid från Tonic studios
Stansmallar: papyrus essence från AALL & create
Kortbas: 8x8 cards and envelopes från Craft UK unlimited
Mönsterpapper: a christmas story från Studio Light.
Stansmall: god jul & gott nytt år från Gummiapan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar