fredag 27 september 2024

FLUGSVAMPAR - STUDIO LIGHT



 Hej!

Alla som känner mig vet att jag plockar mycket svamp under hösten. Jag upplever svampar som blommor och tycker om att stanna upp och se på dem. Allra vackrast tycker jag att den röda flugsvampen är. 



Jag kunde som vanligt inte motstå nya stämplar som passar så bra för färgläggning som dessa. De kommer från Studio light och finns i setet Autumn mushrooms.




Då de vita prickarna på svamparna är små så valde jag att färglägga över dem för att spara tid. När jag sedan var nöjd med den röda färgen tog jag en pensel och fyllde i alla prickar med Spellbinders splatter white,




Texten är en stämpel som jag har haft i några år nu men jag återkommer till den varje höst så har du den inte redan rekommenderar jag att du klickar hem dem, den kommer från Hänglar & wings och finns i setet Stora texter höst.




Valde att göra ett slimline kort och använde stansmallar från Crealies, rectangle slimlineD stitch die set. Avslutade med att knyta en rosett.

Kram Sofie


VARUFÖRTECKNING: 
Stämplar: Autumn mushrooms från Studio light
Stämplar: Stora texter höst från Hänglar & wings
Stansmallar: rectangle slimlineD stitch die set från Crealies
Färg: Splatter white från Spellbinders




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar