fredag 27 september 2019

HÄRLIGA HÖST - KORT MED STÄMPLAR FRÅN WHIMSY STAMPS

Idag har jag gjort ett kort med en vikning som jag inte vet vad den heter men tycker mycket om. Det jag gillar mest med den här vikningen är att man kan ha flera motiv på kortet. Det här kortet är 15x15 cm och jag har först vikt kortbasen på mitten som på ett vanligt kort, därefter har jag vikt framsidan utåt på mitten igen. Dvs först på 15 cm och sedan på 7,5 cm.



Den vita  kortbasen är 13x28 cm. Först är den vikt på 13 cm och sedan på 20,5 cm.





Stämplarna kommer från Whimsy stamps och jag har använt två av mina favoriter, bridge over water och aspen grove





 Motiven är färglagda med distresser. Jag stämplar av dynan på lite plast och sedan plockar jag upp den med pensel.



Grattis stansmallen kommer från gummiapan och just den här hittar du här.

Trevlig pysselhöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar