fredag 12 juni 2020

BLOMMANDE FJÄRIL - AALL & CREATE

Hej!

Jag har varit riktigt kreativ de här dagarna, vilket har varit lätt när det kommit så många nya underbara stämplar. Hur underbart somrig är inte den här fjärilen från Aall & create. Älskar att den är stor och fyller ut hela kortet som är i a5.

Motivet är färglagt med Clean color real brush från Zig och Polychromos samt en vit uni-ball penna.

När man har så här stora motiv och vill ha distans under dem så använder jag mossgummi under hela motivet. Det gör jag för att inte motivet ska sjunka in som jag tycker att det kan göra om jag använder vanliga 3-d kuddar. Mossgummit fäster dock inte med något av de lim som jag har prövat och inte heller alla taper. Den bästa tapen som jag har testat hittills har varit biltemas dubbelhäftande.



Grattistexten är en dymoremsa som sitter på 3-d kuddar.

Trevlig sommar!
Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar