fredag 5 juni 2020

TRÄDGÅRDSKORT MED STÄMPEL FRÅN ART IMPRESSION

Hej!

Min mamma ville att jag skulle göra ett kort åt henne som hon ska ge till en av sina kompisar på kolonistugeområdet. Kom på att jag har de här otroligt passande stämplarna, gotta-garden från .Art impressions.




För engångs skull valde jag papper innan jag började färglägga, det gör ju att man kan anpassa färgläggandet efter pappren istället för att bli sur för att man inte har några mönsterpapper som passar när man har färglagt klart. Jag har färglagt med copics. Ramen som är en stor favorit kommer från Gummiapan och den heter open-scalloped-rectangles.

Skulle såklart göra mig till och tänkte att jag skulle ha med mottagarens namn på framsidan nu när jag visste vem som skulle få kortet. 



Gillar verkligen det här typsnittet som kommer från Concord &9th, och heter Tall type alphabet. Bara ett litet problem nu, mammas kompis heter inte Kerstin, och jag har limmat... Ja, ja det finns väl någon annan som heter Kerstin som kan behöva ett kort.




Kortet är som så många av mina andra kort 20x20 cm.

Kram Sofie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar