fredag 28 augusti 2020

HÖSTEN ÄR HÄR, SOLROSOR MED PICKET FENCE STUDIOS

Hej!

Ja nu känns det som att det verkligen börjar bli höst. Hösten för mig innebär solrosor, helt fantastiskt underbara blommor som håller länge när man plockar in dem. Igår var jag på blombinderikurs och jobbade med solrosor så idag bjuder jag på ett kort som jag ska skicka till kvinnan som höll i kursen.


Som vanligt blev jag ju helt kär i den här stämpeln när jag såg den, stämpelsetet heter Face the sun sunflower och kommer från Picket fence studios.


Jag har valt att hålla kortet nästan helt utan dekorationer då jag tycker att solrosen är så vacker som den är. Texten kommer även den från Face the sun sunflower setet. Både solrosen och texten är stämplade med stämplad med Distress ink, Vintage photo. Stämpeln har lite prickar i sig och för att förstärka dem lade jag på lite Glossy accents. Kortet är 20x20 cm och färglagt med copics 



Kram Sofie






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar