fredag 14 augusti 2020

KAMERA KORT MED LAWN FAWN

Hej!

Det är inte ofta som jag skapar med Lawn fawn, men alltså vem kan motstå de här stansmallarna för interaktiva kamerakort. Jag föll pladask!


Till mitt första kort har jag använt Magic Iris die set som är de stansmallarna som gör själva öppningsmekanismen samt Magic iris camera add on die set som är själva kameran.


Även stämplarna kommer från Lawn Fawn och heter Ocean shell-fie clear stamp. Jag har klippt ut motiven då jag tyckte att det blev finare än med den vita kanten som stansmallarna lämnar men vill man ha stansmallarna så finns de här.


Till mitt andra kort har jag använt samma kamera stansmall men istället för magic iris die set har jag använt Magic iris pull tab die set


Till det här kortet hade jag önskat att jag hade haft Let´s Toast Pull tab add-on men tyvärr har den inte kommit in ännu. Den står såklart på min önskelista och ska inhandlas såfort den kommer till shoppen. Men lyckligtvis är den inte svår att klippa och skära till, den behöver inte ens bli speciellt snygg då den inte syns (sitter bakom kameran).

De här underbara stansmallarna kommer jag att göra många kort med och jag har redan börjat att göra årets julkort med dem.

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar