fredag 9 oktober 2020

ART JOURNAL-SIDA MED AALL & CREATE

Här är en s k art journal-sida (konstjournalsida) som jag har gjort med stämplar och schabloner från AALL & Create. En söt liten ängelflicka flyger med ett hjärta i händerna. 
Stämpelsetet heter #357 Fly girl och det är Janet Klein som har ritat henne :). 



Jag har använt en snirklig schablon i bakgrunden. Schablonen heter #91 Panache (flower) och det är Olga Heldwein som har designat den. Jag har jobbat in olika blå nyanser av distress-bläck, med hjälp av infärgningsborstar från Nellie Snellen. 


Jag har också stämplat lite, lager på lager... Stämpelsetet heter #338 Background noise och det är Janet Klein som har designat de olika texturstämplarna. 


De där prickiga molnen gör mig så glad, så glad :). Jag har dekorerat dem med genomskinligt stickles-glitterlim (diamond, stardust, crystal)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar