söndag 27 september 2020

EN STÄMPEL- TVÅ KORT MED PAPER ROSE STUDIO

 Hej!

Jag gillar verkligen när jag kan använda mina stämplar till jul och andra tillfällen, det liksom känns som att jag får valuta för pengarna som jag shoppar för. Paper rose studio har ett helt fantastiskt användbart stämpelset, Laughing animals stamp


Jag har valt att använda samma kortskiss till bägge korten. 


Jag valde att stämpla alla tillbehör för sig och sedan klippt ut dem. Tyvärr sviker minnet mig och jag kommer inte ihåg tillverkaren på god jul stansmallen, men det finns massor av liknande här.


Ramen är en ofta återkommande stansmall och den kommer från Craft emotions och heter Open scalloped squares die set.


Till mitt andra kort målade jag marken grön och hoppade över tomteluvorna. Texten följer med i stämpelsetet.


Hello stansmallen kommer från Gummiapan. Både Hello och God jul texten har fått lite glossy accents på sig. Korten är i a5 format.

Kram Sofie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar