onsdag 9 december 2020

2 SÖTA JULKORT MED ELEFANTER FRÅN WHIMSY STAMPS

 Hej!

Idag har jag gjort två kort med helt underbart gulliga elefanter från Whimsy stamps. Mitt första kort är 20x20 cm.


Stämpeln heter Ellie the special reindeer elephant och man kan ju inte annat än älska den. Jag har färglagt med Clean color real brush från Zig och en vit penna, White signo uni-ball. Uni-ball pennan är helt outstanding, jag har prövat så många vita pennor men tycker att de alltid torkar och slutar fungera. Men inte Uni-ball, den bara fungerar och fungerar. Julkram stansmallen kommer från Gummiapan och har verkligen blivit använd i år. Den passar så himla bra på mycket.


Mitt andra kort har samma design men är 14x14 cm. Här heter stämpeln Ellie´s bauble elephant.


Båda korten har fått en ram med Open scalloped squares från Craft emotions, samt är dekorerade med snöflingor från Gummiapan, den stora hittar du här och den lite mindre finns här.


Gjorde även en enkel insida med text från Rox stamps

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar