fredag 18 december 2020

VITSILVRIGT JULKORT MED STANSMALLAR

 Här är ett rent och relativt enkelt julkort med bara stansmallar :). 



Jag skriver ned alla varor i en samlad lista längst ned i inlägget. 
Jag började med att stansa ut de olika delarna. Fancy frame-setet gav mig de två avlånga formerna. Jag nyttjade några silverglittriga papper ur mina egna gömmor. Du får tips på några silvriga papper i varuförteckningen nedan :). 



Jag stansade ut granraden och landskapsbården ur vitt papper och skar till rätt bredd. Jag monterade ihop delarna med dubbelhäftande 3D-kuddar
Jag letade fram några pärlor och silverfärgad metalltråd och snurrade det sedan några varv runt mittendelen. 



Jag stansade ut god jul-uttrycket med stansmallar från Gummiapan. Det finns en himla massa god jul-stansmallar i webbshopen så ta dig gärna en titt :). 








VARUFÖRTECKNING


Nu börjar det verkligen lacka mot jul, så jag vill passa på att önska er en god sådan :). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar