söndag 23 januari 2022

#23 SELF PORTAIT POLAROID POP CHALLENGE

Här är polaroidkort #23 Self Portrait. 
AALL & Create har en rolig utmaning under januari 2021. Passa på att slå oss följe. Mer info lite längre ned. 


23 SELF PORTRAIT

#591 sagittarius, #579 in the stars


Jag stämplade stjärnor med versamark-bläck och hällde på vitt embossingpulver svart papper från Crafter's Companion. Därefter fönade jag stjärnorna med en embossingfön och färglade dem med guldpenna. Det finns många fina stjärnor och texter som har med stjärnorna att göra i detta stämpelset :). 



Jag är född i skyttens tecken och jag bara älskar rött hår, varför jag ofta färglägger mina figurer i just röd-orange toner :). Jag önskar att jag kunde hitta fler gröna kläder och det är därför jag klädde henne i grönt :). 
Jag stämplade skytten-tjejen på akvarellpapper och färglade henne med akvarellpennor från ZIG (Clean color real brush). 


REGLER: 

  • Gå med i gruppen på facebook (AALL & Create fanatics)
  • Registrera dig för nyhetsbrevet på AALL & Creates hemsida
  • Följ sedan länken till bloggen för att hitta all info.
  • DAG #1
  • Gör en serie polaroidkort, med Janet Kleins figurer i huvudfokus. Du kan använda alla AALL & Creates produkter, d v s stämplar, stansmallar, schabloner och washitejper, men inga andra företags produkter. 
  • Jag har skurit ut 2 vita papper i måtten 7,9x7,9 cm och 8,8x10,7 cm. Det finns också käcka polaroid-ramar i butiken, som du kan nyttja för att göra korten på ett enklare sätt :). Det finns även fotoramstansmallar från t ex Lawn FawnMarianne Design och Paper Rose Studio.
  • Jobba med ett tema i taget och märk det med en aktuella dagen #xx
  • Dela dina alster i sociala medier (t ex pinterest, instagram, facebook och aall & creates fanatics-grupp.
  • Utmaningen håller på mellan 1 januari-31 mars 2022, så du har gott om tid att skapa och lägga upp allt :). 
  • Använd dessa hashtaggar (#):

#aallandcreate #polaroidpopschallenge

#polaroidpopschallengeday1 ...etc.

Här har du måtten till polaroidkortet: 



Här är alla ämnen: 

#1

Sitting down

#2

Wings for things

#3

Head swap

#4

Birds

#5

Animal, mineral, vegetable

#6

Friendship

#7

How does your garden grow?

#8

Monochome

#9

Famous face

#10

Hats off

#11

Holiday

#12

Read a good book

#13

Good to be home

#14

Wonderland, off to see the wizard

#15

Birthday celebration

#16

Art lesson

#17

For the love of a pet

#18

Hidden

#19

Boys will be boys

#20

Open doors and windows

#21

Beach babe

#22

What’s cooking?

#23

Self portrait

#24

Constallations

#25

Stitches

#26

Dreaming

#27

Purr-fect

#28

City streets

#29

Transportation

#30

The gift

#31

Good hair day


5 personer har chansen att ta del av fina priser (med massor av AALL & Crate-produkter):). 

Lycka till :). 


Hashtagga gärna :). 
#aallandcreate
#polaroidpopschallenge
#polaroidpopschallengeday23

1 kommentar:

  1. Åh hade varit kul o deltaga men har ju inte tillräckligt med aall stämplar 😅

    SvaraRadera