onsdag 26 januari 2022

PINGVIN MED KANIN - WHIMSY STAMPS

 Hej!

Idag vill jag bara dela med mig ett ganska enkelt kort där mitt motiv inte får konkurrens från något annat. Jag skulle inte kalla kortet för clean and simple (CAS) men det är nog så nära som jag kommer.

Stämpeln heter Penguin loves bunny och kommer från Whimsy stamps. Alltså den är ju bara för söt för att motstå.

Kram texten är en stansmall från Gummiapan och då jag inte hade något papper i rätt nyans tog jag samma pennor som kaninen fått i örat och trampdynor och färgade in en liten bit vitt papper. Just nu hittar hag inte just den här stansmallen i shopen men det finns många liknande. Jag tycker att det är enklast att färglägga en hel bit papper innan jag stansar men det fungerar att färga in texten efter också om man gillar det bättre.

Som vanligt är mitt kort 20x20 cm.

Kram Sofie

VARUFÖRTECKNING:

Stämpel: Penguin loves bunny från Whimsy stamps

Stansmall: Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar