måndag 15 augusti 2022

FÄRGGLADA TAGS MED AALL & CREATE!

 Hej på er!

Det finns så många coola, roliga och fina stämpel set från Aall & Create! Det finns något för alla stilar och humör så kika runt, i webshopen, och hitta det som passar just dig! Denna gång fastnade jag för Janet Kleins stämplar med Afrikanskt tema och jag gjorde tags med många lager, embossing och akrylfärg!

En steg-för-steg video på hur jag gjorde finns på min youtubekanal och du är varmt välkommen att kika in där!


Jag använde:

Marocco #736 av Janet Klein

Woman With Pots #699 av Janet Klein

Nefertiti #708 av Janet Klein

Wildebeest #700 av Janet Klein

African Birds #695 av Janet Klein

Little Tribe #50 (Stencil) av Autour de Mwa

Garden Mash Up #663 av Tracy Evans

Washi Tape #05, 29, 33, 34

Akrylfärg av Dina Wakley

Zig Clean Color Real Brush markers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar