söndag 7 augusti 2022

MUSIK - AALL & CREATE

 Hej!

Känns som att det var en evighet sedan som jag skrev och visade någonting här så nu är det på tiden igen. Var på auktion idag och såg en så otroligt snygg tratt grammofon som tyvärr blev lite väl dyr. Som tur är så har jag redan en och kom på att jag har stämplar som inte blivit testade ännu, så äntligen kom rätt inspiration.


Det blev två enkla kort utan några dekorationer för när stämplarna är så underbart vackra tycker jag inte att det behövs. Stämplarna kommer från setet All that jazz music från AALL & CREATE. 


Motivet är stämplat med en svart vattenfast dyna, jet black ink pad från Archival och färglagd med clean color real brush från Zig, samt en vit blyerts penna för lite blänk i tratten.


Vet inte vad knopparna ska föreställa för blommor men jag älskar hjortron och valde att färglägga dem som det även om jag är helt säker på att de definitivt inte är det. 


Korten är i formatet 15 x 15 cm.


Eftersom jag ännu inte vet vem som får korten har jag valt att lämna den utan titel men när de väl ges till någon är det möjligt att de kompletteras med ett namn, grattis, tack eller liknande.

Hoppas att ni har haft tid att pyssla under sommaren!

Kram Sofie

VARUFÖRTECKNING:
Stämplar: All that jazz 3 music #683 från AALL & CREATE
Stämpeldyna: Jet black ink pad från Archival
Pennor: Clean color real brush från Zig

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar