måndag 15 augusti 2022

FÖLJ MED NER, UNDER YTAN, MED AALL & CREATE!

 Hej!

Veckans DT projekt för Aall & Create blev en djupdykning, under ytan, med Aall & Create´s härliga stämplar med vattendjur, fiskar, snäckor m.m. De stämplarna är designade av Bipasha Bk och jag tycker mycket om den underbara kontrasten när jag blandar in mer lekfulla stämplar från Janet klein! Jag använde boksidor från en bok, jag hittat på loppis, och Distress Grit Paste för att skapa härlig textur på bakgrunden. Alla stämplar och stenciler, plus myckt mer hittar ni i Sari´s web shop. 

Om du vill veta hur jag byggde upp mitt projekt är du välkommen till min youtubekanal för en steg-för-steg video.




Jag använde:
Ocean Wonders #386 av Bipasha Bk
Sea Life #390 av Bipasha Bk
Time Up #325 av Bipasha Bk
Petal Power #622 av Bipasha Bk
Title #137 (Stencil)
Psces #589 av Janet Klein
Posseidon #727 av Janet Klein


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar