tisdag 18 oktober 2022

HALLOWEEN HAUNTED HOUSES MED AALL & CREATE!

 

Hej på er!
Idag bjuder jag på halloween pyssel med Aall & Create. Utmaningen var att skapa halloween stämning med vanliga (icke läskiga) stämplar. Frågan om jag var lyckosam lämnar jag till er.
Alla stämplar och stenciler kommer från Aall & Create och finns i webshopen hos Sari! Det och mycket mer. Kika in i shopen och låt dig inspireras!
Denna gång är projektet interaktivt med dörrar som kan öppnas och en ny, halloween, värld visar sig! Önskas en steg-för-steg beskrivning är ni varmt välkomna till min Youtube-kanal i länken nedan. Önskar dig en extra pysslig höst!




Jag använde:
Dames Magnifiques #681 av Janet Klein
A.M. Dee #737 av Janet Klein
Flower Eye #677 av Janet Klein
Wicked Witch #616 av Janet Klein
Texture Sampler #660 av Janet Klein
Knibs & Mushrooms #276 av Tracy Evans


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar