måndag 31 oktober 2022

INTERAKTIVA, HALLOWEEN, TAGS MED WHIMSY STAMPS!

 Pjuh! Sista halloween-projektet i hamn! Både härligt och sorgligt.

På självaste halloween bjuder jag på två, interaktiva, halloween tags och jag använder stämplar, dies och papper från Whimsy Stamps! Sari har mycket att välja på från Whimsy Stamps, både för en som gillar mörka halloween-projekt och söta/vackra projekt. Denna gång föll jag extra hårt för Whimsy`s "Vintage Halloween" pappersblock! Det är väl värt att klicka in sig i webshopen och botanisera för julens projekt!

Önskas en steg-för-stegbeskrivning hittar ni den på min YouTube kanal nedan! Välkomna och Happy Halloween!


Jag använde:
Sleepy Hollow (stämplar) - Whimsy Stamps
Headless Horseman (stämplar) - Whimsy Stamps
Halloween Scream (stämplar) - Whimsy Stamps
Build a grave yard (die set) - Whimsy Stamps
Spiders and webs (die set) - Whimsy Stamps


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar