fredag 13 mars 2020

STUDENTKORT MED CRAFT EMOTIONS PRÄSTKRAGAR (WILD FLOWERS)

Hej!

Idag har jag lagt mina favorit stämplar från Pink ink design åt sidan för den här otroligt användbara stämpeln från Craft emotions. Den heter Wild flower och finns här.



Jag valde att ta upp det röda från nyckelpigorna som en liten matta bakom motivet samt att stansa ut texterna i samma färg. Jag har inte satt fast texten ännu utan stansat ut fler olika texter och lagt på kortet. Alla texter kommer från Gummiapan. Jag tycker att det här motivet passar för det mesta och kommer definitivt att använda den massor.



Motivet är färglagt med alkoholmarkers och det finns otroligt många märken att välja bland. I shopen hittar du pennor från Spectrum noir.



Det här är väl inte ett för mig traditionellt studentkort men jag tycker faktiskt att det blev riktigt bra.



Bakgrunds Diesen är en av mina mest använda, även den kommer från Craft emotion, just den här med kvadrater gillar jag enormt och den finns även som rektanglar och ovaler.

Vilket kort gillar du bäst? Jag vet att det kommer att bli många kort från mig med den här stämpeln i år.

Kram Sofie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar