söndag 24 maj 2020

PERFUME BOUQUET- COLORADO CRAFT COMPANY

Hej!

Idag har jag gjort ett kort med ett fantastiskt stämpelset från Colorado craft Company, Perfume Bouquet. Jag har stämplat med ljus dyna för ett noline resultat. Distress ink, antique linen är perfekt att använda om man färglägger med alkoholbaserade pennor, typ Spectrum Noir eller copics.


En sak som jag verkligen gillar med de här stämplarna är att texten på motivet stämplas för sig och att det finns flera olika texter att välja bland. Jag tycker att den här stämpeln är så fin i sig själv så därför har jag valt att hålla kortet enkelt, men lite glitter är ju aldrig fel. Jag har använt de här pappersblocket från dcwv

För ett tag sedan gjorde jag ett liknande kort.






Stämplade motivet med en vattenfast dyna, versa fine för att kunna färglägga med vattenbaserade pennor. Pennorna från Zig-clean color är underbara att måla med.


Kramar Sofie






















1 kommentar: