söndag 1 maj 2022

THE BUTTERFLY EFFECT - AALL & CREATE

Hej!

Idag har jag gjort två enkla kort med den enda skillnaden i vilken färg jag stämplat med. 

Till mitt första kort stämplade jag motivet som kommer från setet Petal power från AALL & CREATE med en svart vattenfast dyna. 


Jag valde att färglägga motivet med Zig clean color real brush och stämplade med jet black ink pad från Archival ink.

Här är motivet nästan färdigt men fortfarande saknas något.

Lite glitter är ju aldrig fel och då är Wink of Stella, clear sparkle brush en bra lösning. 

Som en sista detalj målade jag även dit lite vita prickar och monterade  motivet på en svart matta. 

Mitt andra kort stämplade jag med en mycket ljus dyna. En annan skillnad från mitt första kort är att jag stänkt lite färgsplatter över hela motivet. Korten är 12,5x17,5 cm

VARUFÖRTECKNING:

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar