fredag 5 juli 2019

SOMMARSURR MED HÄRLIGA HUMLESTÄMPLAR FRÅN GUMMIAPAN

Då var det äntligen dags för mig att få blogga här igen!
Den här gången har jag valt att leka lite med de här helt fantastiska humlestämplarna från Gummiapan. Det var kärlek vid första ögonkastet och de finns i tre olika storlekar. Texten (kom ihåg att humlan gör något omöjligt varje dag) är också från Gummiapan och den hittar du här.


 

Jag fick en nyfiken medhjälpare med mig när jag skulle fota. Visst är det en fin misse :)?

Här har jag använt mig av den stora humlan. Humlan sitter på en action wobbler och det innebär att den skakar lite när man rör på den. Man kan lätt göra egna action wobblers.

 

Börja med att stansa eller klipp ut fyra cirklar och en bit ståltråd. Snurra ståltråden runt något, jag har tagit en pensel. Stick sedan igenom ändarna genom en cirkel.

 

 

Jag fäste med dubbelhäftande tejp och sedan limmade jag en extra cirkel över. Eftersom mitt kort har en svart bas så valde jag att göra den ena cirkeln svart då den syns minst då.




På nästa kort har jag använt mig av den mellanstora humlan och gjort ett spinning card (snurr-glidkort).


 

Det sista kortet blev ett skakkort då jag hade en stor humla över.


Trevlig sommar! / Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar