onsdag 15 januari 2020

PASTELLIGT TAG-ALBUM MED AALL & CREATE

Här är ett tag-album som jag har gjort med schabloner, stämplar och stansmallar från AALL & Create.



Jag började med att jobba in distress oxide ink på fem stycken vita tags (adressetiketter) med infärgningsborstar från Nellie Snellen.
Den första färgen är gul och sedan har jag jobbat in orange och rosa färg genom en fantastisk cirkelschablon (stencil) från Aall & Create - #87 Totally Dotty


Här har jag stämplat med schackpjäser från stämpelset #122 Chess pieces från Aall & Create. Jag har stämplat med samma versafine clair-dynor - i samma nyans som prickarna.


Jag har också gjort stämplar av de fräcka stansmallarna från Aall & Create.
#14 cells
#13 bursting buds
#12 code 

Jag har stansat ut dem ur mossgummi och sedan tejpat fast dem på kartong.


Jag har stämplat med svart versafine för att få färgen att bryta av mot bakgrunden.


Jag har använt en textstämpel från ett fantastiskt stämpelset från Aall & Create: #229 Blooming field (The time to be happy is now).


Här ser du alla fantastiska blomstämplar som finns i detta set.

1 kommentar: