söndag 26 januari 2020

EN ÅSNA TILL ALLA HJÄRTANS DAG - Pink ink design

Med risk för att upprepa mig men jag är kär. Jag älskar stora motivstämplar och vem kan motstå Pink ink designs underbara stämplar. När Sari´s stampingstudio fick in dem slog mitt hjärta några extra slag.

Hade ingen riktig tanke vad det skulle bli för kort när jag började men blev riktigt nöjd med det färdiga kortet som fick växa fram precis som det ville.


Åsnan är helt underbar att färglägga och du hittar den här. Solrosorna tillhör stämpelsetet. Kortet är 20x20 cm stort.


Vet att jag sett någon youtubefilm men kan inte komma på av vem men iden var att istället för att använda 3-d kuddar så använder man mossgummi till stora delar, detta för att inte det man vill höja upp ska bukta och sjunka ner.


Jag stansar helt enkelt ut en lika stor form i mossgummit. Tyvärr fungerar det inte att fästa med lim och inte all tape heller. Den tape som jag har testat mig fram till som fungerar bäst är Biltemas dubbelhäftande.

Trevlig helg!
Sofie












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar