tisdag 28 januari 2020

TILL EN KO-MPIS (kompis - pink ink design)

Hej igen!

Det här är inte min vanliga bloggdag men jag kan inte låta bli att visa er mitt nya kort. Som jag skrev i söndags så har jag ju fått en ny förälskelse och då vill man ju bara skrika ut hur lycklig man är.


Du har väl inte missat att kolla in alla fina stämplar från Pink ink design! Det finns så många olika härligt stora att välja mellan och själv kommer jag garanterat att utöka min samling.

Finns en helt gudomligt söt liten gris som jag bara känner måste få flytta hem till mig. Henne hittar du här. Alla motiv kommer i set med någon text och matchande småstämplar.





Kon är färglagd med Tombows men för liknande resultat kan du även använda Zig clean colour pennorna. Jag gillar Zigs pennor skarpt men tvärr har jag inte så många ännu. Dagens kort är som vanligt 20x20 cm.

Kram Sofie








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar