fredag 17 januari 2020

GRATTISKORT MED NYA PENNOR FRÅN ZIG (hare från AALL & Create)


Idag har jag gjort två kort igen utifrån samma skiss. Jag har använt två underbara stämplar från Aall and create. På mitt första kort har jag använt den här haren.


Nya pennor och längtan efter våren. Ni har väl   inte missat hur mycket nya härliga varor som kommer in hela tiden i butiken. Jag har ju en liten besatthet av pennor och blev överlycklig när Sari tog in zig clean brush akvarell pensel pennor.


Pennorna är otroligt pigmentrika och lätta att färglägga med. 


Det räcker att man lägger lite färg där man vill ha den intensivast för att sedan dra ut den med pensel och vatten.

Även den här stämpeln kommer från Aall and create och just den heter deer clear stamp.


Korten är små för att vara från mig och är 14.5x14.5 cm.

Kram Sofie











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar